آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

تبریک سال تحصیلی ۸۸

سلام : 

 

 

 

به  ماه  مهر   خوش آمدید  . 

 

 

 

آغاز  سال  تحصیلی   جدید  بر تمام  

 

 

 دانش آموزان  عزیز  مبارک  باد. 

 

تبریک عید سعید فطر

 

                            

 

                        :  سلام                

 

 

Happy  your  Id ! Welcome  to new  month ,Shaval.

I hope  that God be with  you  all the time.

 

 

استشمام عطر خوش بوی عید فطر

                            از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

          صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت… 

                                               خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی

                       رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم…

                          یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟ 

  حجتی فرد.

تسلیت شهادت امام علی ع

سلام  

 

 

ایام   شهادت  مولای  متقیان 

 

 

 

 

   علی ( ع)   

 

 

 

 

 

بر تمام  شیعیان   تسلیت  باد.