آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نمرات نوبت اول 93

با سلام  


بچه ها ی عزیز   با عرض پوزش و عذر خواهی  


مشکلی پیش  آمد  که نمی توانم  نمره ها را فعلا   


انتشار دهم  .

باز هم ببخشید.


حجتی فرد


DEARS


My sons  I am so sorry .I cannot show you your  marks.


yours Hojjatifard

نظرات 2 + ارسال نظر
سید علی احمدی هفتم 3 دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ب.ظ

استاد گرامی از زحمات شما کمال تشکر را دارم.

ممنونم پسر خوبم

.... شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ

با سلام خدمت اقای حجتی فر. من چند بار اومدم تو سابت ولی نمره ای نیست خواهش میکنم نمرات را وارد سایت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد