آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

دبیرستان متوسطه اول والفجر شهرک صنعتی پمپ استیشن


فعالیتها  و نماز بچه های 


آوزشگاه 



والفجـــــــــر












سلام  بچه ها  کجایید ؟


بچه های قدیم و جدید  

از اول مهرماه  94 اومدم تو شهرک صنعتی در پمپ استیشن هفت تپه 


(((( دبیرستان  متوسطه ی اول   والفجــــــــر  )))))



بچه هایی بسیار صمیمی و دوست داشتنی 

بچه های روستا با صفا 

به دوستان قدیم و جدیدتون خبر بدید بیایید به وبلاگم 

نظر بدید 


 دعوت میکنم  با کمال سادگی از شما دعوت میکنم  بیایید 

به بچه های روستا دلگرمی بدید .

وعــــــده ی   مـــــا  همیــــــــن جـــــــــا  


                                          تــــــــــو همین وبلاگ 


دوستان  رو صـــــــــــدا میزنم 


بیاییـــــــــد.


بهروز حجتی فرد معلمی که بیش از 25 سال با شما بوده است .

نظرات 2 + ارسال نظر
mehdi یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ب.ظ

hi again mr.hojati. I hope you will in a health. Are you teach in emam hosein school or not.?I missing you very much may be I myself collect old student in emam . hosein again for review good time .I have request of you please put several short story in your web.thnk so much............Mehdi lotfalipoor

Hi M.L..A
Thx so much .

Now I amnot in Imam Hossein school. I am in شهرک صنعتی پمپ استیشن هفت تپه (p>s-industerail town.)

کسری خلیلی چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ http://iranyamahdi.blogfa.com

سلام اقای حجتی امیدوارم حالتان خوب باشد به یاد دارم که سال 1392 کلاس هفتم با چه سختی به ما درس میدادید
امید وارم که خدا به شما عمر با عذت و سلامتی بدهد
راستی اقا خوش حال میشم به وبلاگ من سر بزنید
با تشکر از وبلاگ خوبتان کسرا خلیلی
iranyamahdi.blogfa.com

سلام پسرم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد