آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

ایمیل جدید

با سلام  


ایمیل  جدید من  :




Hojjatifard_Behrooz@yahoo.com




Manhastam13@gmail.com



 سوال یا نظرات  را ارسال کنید.


حجتی فرد

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی خنیفر پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ب.ظ

ایمیل تون را چک کنید لطفا

فرشاد نوروزی یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

اقا: نفرات برتر را کی مزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد