آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نظرات 1 + ارسال نظر
تفاخ چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ http://WWW. azadeghn.persianblog.ir

جناب آقای حجتی فرد
با سلام
ضمن تقدیم احترامات وب شما شایسته تحصین است از تمام همکاران فرهنگی شوشی کمتر کسی کارزیبا مانند شما ارانه نموده

با تشکر و سپاس از شما همکار ارجمند جناب تفاخ

از اینکه از وب بنده دیدن کردید کمال سپاس گذاری را دارم .

با تشکر .حجتی فرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد