آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نظرات 3 + ارسال نظر
ali sorkheh جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://hojati fard.blogsky.com

با سلام خدمت شما آقای حجتی من علی سرخه شاگرد شما در مدرسه امام حسین(ع) هستم و بدینوسیله از شما کمال تشکر را دارم که امتحانات ما را روی وبلاگتان درج می کنید شما با این کارتان کمک بسیار بزرگی به ما کرده اید

Nader chaharlang چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

.‎سلام.من نادر چهارلنگ هستم، آقای حجتی خوبین؟انشاالله که حالتون خوبه،فقط میخواستم بگم که خیلی ممنون که درس شیرین زبان رو به ما درس دادین و باعث شدید که من در درس زبان پیشرفت کنم

سلام نادر جان

خیلی ممنون که به من سر زدی باز بیا

تشکر

هادی حیدرزاده چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام استاد خوبم آقای حجتی فرد عزیز
هادی حیدرزاده هستم دانش آموزتون طی دوران متوسطه تحصیلم
خیلی خیلی دوستون دارم و فراموشتون نمیکنم بالاخص اون سیلی ای که به صورتم زدید.
امیدوارم همیشه و هرجا در سلامت کامل باشید

سلام پسرخوبم .ممنونم ازبابت سیلی هم معذرت میخوام
دوستت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد