آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نظرات 2 + ارسال نظر
داوود سعدونی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.hojatifard.blogsky.com

سلام یکی رفت تونس یکی رفت نتونست!!!!!!!!!!

با تشکر از شما پسر خوب .
حجتی فرد.

دانیال چگنی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ

آن چیست که چیستان است از عدس کوچک تر است اما از کوه بزرگ تر را در خود جای می دهد ؟؟؟؟؟

اقای چگنی پسر خوب یک مطلب انگلیسی پیدا کن و برایمان ارسال

کن .منتظر کار شما هستم .
باتشکر .
ok well down thank you.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد