آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نفرات برتر کلاس دوم الف


نفرات برتر دانش آمــــوزان کلاس دوم الف در درس زبـــــا ن انگلیسی نوبت اول
مـــــد رســــه راهنمایـــــی نمـــــونـــه دولـــــتی امـــــام حسیــــن ( ع ) شهرستان شـــــوش
دانیـــــــــــــــــــــــــــا ل ( ع )


محمــــــــد پــــــــــــا کزاد
محمـــد رستمی
مرتضی ساکیانی
امین عر فا نی
مجتبی ملا یی
داوود سعدو نی
محمد مـــر اد ی
دانیا ل کریمی
محمد آل کثیر
حسین رئوفی
میلا د علا مه
رضا صفا رز ا ده
مهدی علا مه
دانیال چگنی
علی ذ بیح
محمد مو سیر ی


دانش آموزان تلاش گر :

سپهوند
جواد ی نیا
علی سرخه
اقبا لی
نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی گولادر جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

امتحان ۲۷ بهمن ماه شنبه نیست

داوود سعدونی یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.hojatifard.blogsky.com

از زحمات شما متشکریم جبران می کنیم¤

پسر خوب همینکه خوب و با جدیت درس بخوانید برای من بهترین

هدیه و انگیزه می باشد.

حجتی فرد.
thanks very much my good son .
I hope you wiil be succeded in you r life
.see you soon .

YOUR TEACHER HOJJATIFARD

احمد موسیری سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ

بنام خدا ...
... و من اندیشه کنان غرق این پندارم ...
که چرا باغچه کوچک ما ...
سیب نداشت...؟
( کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت )
برای تو ...
معلم دلسوز گلم
فقط لطف کنید این قدر مشق نگین ... بابا ما که اخره درس خوندنیم . با آرزوی اینکه هوای مارو داشته باشین ... حالا یه جورایی دوستارتون هستیم. به شرطی که نمره بالا بدید .
ممنون میشم جواب های ایمیل من را بدید ۰ دوستتون دارم معلم جون ...

پسر خوب شما که نیازی به نمره دادن یا ندادن من ندارید.

شما خودت آنقدر باهوش هستی که با اتکا به خداوند و توان خودت بر مشکلات غلبه می کنی .
آفــــــــــــــــــــــر یـــــــــــــــــــــن پســـــــــر گــــــــــــــــــــــــل .

سلام به خانواده ی محترم برسان .

راستی نو شته ی قشنگ و با حالیه .

حجتی فــرد .

معراج یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://drhesabibx.epage.ir

سلام به شما معلم عزیز.اگر خاطرتون باشه من از پنج سال پیش تا دو سال پیش دانش آموزتون بودم تو مدرسه امام حسین.الآن هم دارم نمونه دکتر حسابی اهواز درس میخونم.
هیچوقت کارایی رو که واسم(واسمون)کردین فراموش نمیکنم.
الآن هم هنوز که هنوزه از نکاتتون داریم استفاده میکنیم.انشا...که همیشه بتونید دانش آموزا ی خوبی رو به پایه های بالاتر بفرستین.
با آرزوی سلامتی شما و بقیه همکاراتون...
معراج مریدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد