آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

دستان کوتاه و ساده

               

 

                   The jar of sweets :  

 

 

 

 One day a woman said to her son, 

 

"There are  

Some sweets in the kitchen.They are in a jar. 

You can go and take some." 

The boy ran into the kitchen and found the 

  

jar of sweets. 

He put his hand into the jar and took a lot of 

Sweets.Then he began to cry. 

"I cannot get my hand out of  the jar ,"he 

 

 shouted.The neck of the jar  is too small. 

What can I do ?Help  me . 

His mother walked into the kitchen 

 

 and looked 

At him ."You are a foolish boy,"she said. 

'Your hand is full of sweets. 

Drop some. 

Then your hand can come out.' 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید دیناروند پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ http://hdfriends.blogfa.com

باعرض سلام و خسه نباشید خدمت شما و تبریک شروع سال تحصیلی جدید:
امیدوارم که سال خوبی را پیش رو داشته باشی.هنوز منو به جا نیاوردین؟منم.حمید دیناروند.کلاس سوم ۲.حالا یادتون اومد.من با لطف شما ودیگر معلمان و پشتکار خودم تونسن سوم رو لا معدل ۱۹.۵۲ قبول شم.الان هم تو دبیرستان امام صادق(ع) مشغول تحصیلم.من و مهدی کرد و امید نیسی و چند تا از بچه افتادیم تو یه کلاس.
بخاطر حقی که به گردن ما دانش آموزا دارین گفتم این کوچک ترین کاریه که میتونم برای شما انجام بدم.امیدوارم در آینده بتونم جبران کنم هر جند جبران شدنی نیست.

خدا نگه دار.
حمید دیناروند(ارادتمندیم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد