آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

جواب به پرسشهایتان راهنمایی

بچه ها  سلام   

 

 

 

اگر  در سوالات زبان  با مشکلی روبرو  شدید. 

 

  

 

با من تماس بگیرید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدمهدی آرتین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.arteen-rap.persianblog.ir

سلام سلام سلام.....
اومدم با یه پست جدید.....
عید نوروز نزدیکه و ما یه آهنگ خوندیم به نام
{عید نوروز} به نظرم دانلود کنی پشیمون نمیشی
عید نوروز خودتون رو با آهنگ شاد و دوست داشتنی ما زیبا تر کنید...!
خوانندگان:
محمدمهدی آرتین
مهدی سایلنت
مسعود طاها
وحید رضا
شعر مثل همیشه از محمدمهدی آرتین...!
کاری از بچه های شوش دانیال {ع}

عباس حیاری جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://abashayari37.roomfa.com

آقای حجتی فرد لطف کنید درس ششم کتاب سوم راهنمایی را مانند درس هفتم توضیح دهید
باتشکر اززحمات دبیر عزیز وارجمند آقای حجتی فرد

رضا صادقی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ق.ظ http://reza7hp.blogfa.com

سلام
آقای حجتی من رضا صادقی نیا دانش آموز هر سه پایه تو مدرسه امام حسینم کلاس سوم1 دوم1 واول1 هم بودم خیلی دلم واستون تنگ شده ولی آدرس ایملتون رو نداشتم واسه همین اومدم تو وبلاگتون
اگه پیاممو خوندین اگه امکانش بود آدرس ایمیلتونو واسم ایمیل کنید یا توی وبلاگم بنویسید ممنوم میشم
رضا صادقی نیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد