آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نکات درس 10 کتاب دوم

نکات درسی : درس  10  کتاب  دوم .

 

زمــــــــا ن  گــــــــــذ شــــــــتـه  فعل  (           to be     )

استفاده  از  am  is   are     برای  زمان  حـــال ساده  .

مثــال :

مــــن  امســـا ل در  کلا س ( پــا یــه ی )  دوم  هستــــم  .

I  am  in  grade  two  this  year .

رضـــا  پســـر  خــــو بــــی   اســـت .

Reza   is  a  good  student .

مـــوضـــو ع  درس  10  استفــاده  از  گـــذ شتـــه ی       am  is  are  مـــی بـــا شد.

گذشته ی  am و  is میشو د        was

گذشته ی   are    مــــی شـود  were    

I  was  in  grade  one  last  year .

 

Reza  was  a  good  student .

 

بــد لیل اینـــکه  was  و  were فعـــل کمـــکی  هستنـــد :

برای  ســوالـــی  کردن جملـــه  جـــا ی  آنــهــا   را  بـــا  فـــا عـــل  عـــوض  مــی کنیم  جملـــه

حـــالت  ســـوالــــی  پیــــدا  مـــی کنــــد .

Reza   was  in grade  four  last  year .

Was  Reza / he   in  grade   four last  year  ?

They  were  at  school  last  Monday.

Were  they   at  school  last Monday  ?

 بـــرای منفـــی کردن بعد از was   و   were      ( not  ) اضــا فـــه  مـــی کنیـــم .

She  was  sick  yesterday .

She  wasnot( wasn’t )   sick  yesterday  .

You  were  in  your  office  last night .

You  werenot( weren’t ) in  your  office last night .

تــذ کـــر  مهـــم  :

بـــرای  نمــــو نـــــه  چنــــد  قیــــــد زمـــان  کـــه در   زمـــان گذشته  بکـــار  می رونـــــد را به

 

شمـــــا  معـــــرفــــی  مـــی کنـــــم :

Last  year             last  month               last  week  ,,,………………..

 

Yesterday               before        ,  ……………

نظرات 4 + ارسال نظر
hajar یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.iranpaygah.com

سلام سایت خیلی خوبی داری ازمطالبش خوشم اومد تبادل لینک با وبلا گ ها را ایجادکرده .شما میتونی با تبادل لینک با ایران پایگاه آماربازدیدخودتون چند برابر کنین

نیما دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام.خسته نباشید من نیما هستم دانش اموز کلاس دوم.اقا سایتتان حرف نداره،خیلی سایت خوبی است.من ازاین سایت خیلی چیز ها یاد گرفتم.

نیما دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.من نیما هستم دانش اموز کلاس دوم.اقا خیلی سایتتان عالی است،من خیلی چیزها از این سایت یاد گرفتم.

نیما دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.من نیما هستم،کلاس دوم راهنمایی.اقا، سایتتان عالی است.من خیلی چیزها از این سایت یاد گرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد