آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

چگ.نه بنویسیم قسمت (2 )

 

 

 

 

سلسلـــه  مطا لبـــی  دربــــــا ره ی 


 چـگـــو نــــه  نـــوشتـــن  متن  ( قسمت  2  ) :

 

  قـســـمــــت   (  دوم   ) :

 

 

در ادامــه ی مطالب  گفته  شــده  به اینجا  رسید یم  که  با  استـفــاده  از  ارکــا ن جملــه

 

(  فا عــل ، فعـل  کـمـکی   یــا  فعــل  اصلـــی ، مفعــو ل ،  قیـــد  مـــکــا ن ، قِــید زمــان )

 

مــی تـــوانــیــم  جملات  ســا د ه  یـــا  گستـــر د ه تر ی  را  بنـــو یســــیم .

 

چنـــــد  مثـــــا ل  ســـــا ده  :

 

مـــن  دانش آمـــوز  هستــــم .

I  am  a   student .

شمـــا  امســال  در  پــا یــه ی  (  کلا س   )  اول  هستیــــد .  

You  are  in  grade  one   this  year  .

عــلـــی    هــــــرروز صبـــح  به  مدرســـه ی  حــــا فــــظ  مـــی رود .

Ali  goes  to   Hafez  guidance  school  every morning.

 

تــــذ کــــر :

 

شمـــا ممکــــن  اســت   در  طــــول  نـــوشتــــن  بــــه  کلـمــا ت  یا  واژه ها یی برخورد

 

نمـــا ییـــد  کـــه  معنـــا ی  انگلیسی  آنــــها  را  ندانیـــد .

 

در  ایــن  حــالــت   شمــا  نیازمنــد  یــک  فــر هنــگ   لغــت  ( دیکشنــری )  هستیـــد.

 

بعد ها  اگر  فرصتی  پیش  آمـــد نحوه ی  استفاده از  دیکشنری  را به  شما  خواهم آموخت .

 

امــــا  فرهنگ لغت  (  انگلیسی  بـــه  فــــارســی        فـــــارســـی بـــه انگلیسی  )

 

از روی  این  کتاب  کلمــه ای  را که معنــا ی آن را  نمی دانیــد  پیــدا  کـــرده                                          

 

و در جــایــی    یـا داشت  کنـیــد .

 

  بــه  نظـــر  بنـــده  اگـــر  دفتــــر چـــــه ای  را  مخصــوص  یاد داشت لغات

 

مهـــم  اختصا ص  دهیـــد  هــر زمـــان  کــه  نیــاز داشتــه  با شیـــد  سریعا ً  آن لغت را

 

پیــدا خــواهیــــد  کــــرد .

 

 

 

هــر چـــه  بیشتـــر  و بیشتــــر  بنــویسیـــد  دامنـــه ی  لغــا تـــی  کـــه   یــاد خــواهیـــد

 

گـــرفـت  وسیـــع تـــر  خــــواهـــــد  شــــد .

 

اکنــــون  بــــرای   تمــــریــــن  تصــــو یـــر ی    را  مــی آوریــم  و  بــا تـــوجــــه  به

 

آن  هـــر  چــه  مــی تـــوانیـــم  دربــا ره ی آن  جملـــه  می  ســـازیــــم .

 

 فرض کنید اینجا تصویر

 

یک پارک  است.

 This  is   the  picture  of   a  park  .

There  are  many  trees  in  the  park .

I  see   two  benches  in  it ( park ) .

I  see  a  boy  and  a  man   there .The man  is  reading  a  newspaper now  .The  boy  is  eating  an ice_cream .There  is  a  bag  near  the boy .They  are  sitting  on  a  bench  now .

They  go  to  park  every Friday .The  boy  is  very  happy  there .His  father  is  an  …………….

…………………………………………….

………………………………

……………….

 

حـــــــا ل  مــــــی  بینیـــــــم  کــــــه  بــــــا  یــــــک   تصـویــر ساده  چقدر می توانیم 

 

جملـه  بســـا زیـــم  و آنــــها  را  کنـــــار  هــم  قــــرار  دهــــیـــم  .

 

بــــه  ایــــن  شکـــــل  متــنـــهـــا  و  متــو ن   کـــو چـــک  و بــــزرگ  ســاختـــه

 

مـــی  شــــو نــــــد  .

 

د ر قسمتــهــــا ی  بـــعــد ی   مطا لـــب  بسیــار مهمتــر ی  را  بــه شمــا  خــواهــم

 

آمـــــو خـــــت  .


           ا د ا مـــــــــــــــــــــــه  دارد....................





     

   لطفا  نظر بدهید  با

 

                تشکر



نظرات 1 + ارسال نظر
احمد لطیفی معروف به جمجمه جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

اقا خیلی دلم برات تنگ شده من دوست دارم وامیدوارم که بخاطر شیطونی هایی که تو کلاس میکردم منو حلال کنید خدافظ امید وارم به برادرم محمد لطیفی کلاس سوم راهنمایی کمک کنی

سلام

همیشه دوستون دارم شیطونیاتون هم یه لطفی داره

به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد