آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نظر نظر نظر

           با سلام  به دوستان 


ما چندین سال است که این


 وبلاگ را  راه اندازی کرده ایم 



در جهت کمک به بچه ها


لطفا  جهت بهتر شدن آن نظر 


دهید

 

 تا ما را یاری


 کنید  بهتر باشیم


please send me your

 

idea 


thanks  a lot

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شوهانی(کلاس هفتم 5 پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

بابت نمرات از شما معلم گرامی :تشکر می کنم :گلtankyou

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد